Ponent: Artur Parcerisa (Edició 2012)

“Una mirada a l’acció socioeducativa en medi obert des d’una perspectiva de seqüència”

 L’acció socioeducativa en medi obert té característiques específiques i es potencia quan s’emmarca en un procés d’acció comunitària. Una manera de plantejar-se com millorar aquesta acció és analitzant i reflexionant sobre els processos socioeducatius en medi obert des d’una perspectiva de seqüència educativa. A partir dels marcs de referència assumits, la seqüència educativa suposa contemplar els processos des d’una doble mirada, la del professional i la dels subjectes de la intervenció, en cadascuna de les fases de la seqüència. Aquestes fases tenen característiques i requeriments diferents. La seqüència pretén ser un bon instrument per investigar sobre com millorar la pròpia pràctica.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s